close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    שירות של בודק מוסמך לדודי קיטור, קולטי קיטור, קולטי אוויר

    גלריית תמונות

    לאור הנדסה מספקת שירותי ייעוץ הנדסי לדודי קיטור, ביצוע בדיקות תקופתיות של דודי קיטור, קולטי קיטור ואוויר לפי תקנות הבטיחות בעבודה, ע”‘ מהנדס בודק מוסמך מטעם משרד העבודה.

    דודי קיטור בודק מוסמך

    לדודי קיטור יש תפקיד חשוב ומשמעותי בעולם התעשייה, והוא משמש להעברת חום עבור צרכים שונים. דוד קיטור מורכב משלושה חלקים מרכזיים: מערכת בעירה, מיכל מים ומערכת פיקוד ובקרה.
    הפעולה של דוד הקיטור מבוססת על שריפה של דלק, כאשר אנרגיית החום הנוצרת – נקלטת על ידי המים, ומחממת אותם לטמפרטורה בה נוצר הקיטור.
    בכדי שדודי קיטור יבצעו את עבודתם באופן המצופה מהם, קיימת חשיבות גבוהה לנושא התחזוקה שלהם – וקיימת חובה על פי חוק לבצע בדיקה תקופתית המבוצעת על ידי בודק מוסמך, על מנת לוודא שהפעילות של כל החלקים בדודים היא אכן תקינה.

    איך לבחור בודק מוסמך לדודי קיטור?

    בהליך בחירת בודק מוסמך לדודי קיטור, קיימת חשיבות גבוהה למספר פרמטרים: ההסמכה של אותו בודק – התואר בודק מוסמך הוא בעל חשיבות רבה, ולכן יש לבדוק ולוודא איזו הסמכה יש ברשותו של בעל המקצוע, והאם היא אכן בתוקף. מעבר לכך, כדאי לבדוק פרמטרים נוספים הנוגעים לרמה מקצועית ולשנות הניסיון של בעל המקצוע. כמו כן, במידת הניתן – לקבל המלצות אמינות לגבי איש המקצוע; הדבר יכול להסב שקט לגבי הבחירה. מעבר לכך, מומלץ לקבוע שיחת ייעוץ ראשונית עם אותו הבודק, לשאול אותו את כל השאלות הרלוונטיות ובהתבסס על התשובות אשר יינתנו לקבל החלטה סופית ומושכלת, האם אכן מדובר באיש המקצוע המתאים ביותר עבור ביצוע הבדיקה.

    הבחירה הנכונה עבורכם בשירותיו של בודק מוסמך לדודי קיטור

    אם גם אתם נמצאים בחיפושים אחר בודק מוסמך לדודי הקיטור שבמפעל שלכם, וכמובן אתם רוצים לוודא שהליך הבדיקה יתבצע בצורה מקצועית ויסודית, אשר תעמוד בסטנדרטים המחמירים הנדרשים, תשמחו לגלות שאתם נמצאים במקום הנכון עבור המטרה. לאור הנדסה, הינה חברה מקצועית ומנוסה, אשר הודות לניסיון ולהשקעה שלה בטכנולוגיה ובהון האנושי, מספקת שירותים בסטנדרטים בלתי מתפשרים. בין שירותיה הרבים ניתן כמובן ליהנות משירותי בודק דודים מוסמך, מקצועי ומיומן, האוחז בידע ובכלים המתאימים לבדיקה מקיפה של הדודים ולווידוא תפקודם התקין. לקבלת פרטים נוספים הן על החברה, והן על שירותי הבדיקות אותם היא מציעה, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום והצוות המקצועי שלנו ישמח להעניק לכם את כל הפרטים והמידע הרלוונטי.

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      בודק מוסמך לכלי לחץ

      כלי לחץ כוללים: דודי קיטור, קולטי קיטור אוטוקלבים וקולטי אויר.
      בודק מוסמך לכלי לחץ הוא איש מקצוע האחראי להערכת התקינות, הבטיחות והתאימות של מכלי לחץ. בודק מוסמך ממלא תפקיד מכריע בהבטחה שכלי לחץ, הנמצאים בשימוש נרחב בתעשיות שונות, תקינים, נבנים ומופעלים בהתאם לתקנים ולתקנות בתעשייה. כדי להיות בודק מוסמך של כלי לחץ, יש צורך ברקע הנדסי מתאים. זה כרוך בדרך כלל בקבלת תואר רלוונטי, כגון הנדסת מכונות, ורכישת ניסיון מעשי בתכנון, ייצור, התקנה ותחזוקה של מכלי לחץ. תוכניות הסמכה לבודק מוסמך לכלי לחץ מוצעות על ידי ארגונים מוכרים, כגון האגודה האמריקאית למהנדסי מכונות (ASME) והמועצה הלאומית לבודק מוסמך לדוודים וכלי לחץ (NBBI). תוכניות אלה דורשות מהמועמדים להפגין את הידע והמומחיות שלהם באמצעות שילוב של בחינות והערכות מעשיות.

      מה עושה בודק מוסמך לכלי לחץ?

      תהליך הבדיקה כולל בדיקות יסודיות של כלי הלחץ, בדיקת כל ההגנות מפני לחץ יתר, חוסר מים או חוסר להבה. הבודק המוסמך מעיין בתיעוד הקשור לתכנון, ייצור ובדיקות קודמות של כלי הלחץ. בהתבסס על הממצאים, הבודק המוסמך יפיק תסקיר מפורט והמלצות על מנת להבטיח הפעלה בטוחה ויעילה של כלי הלחץ.

      בדיקה של בודק מוסמך של כלי לחץ חיונית למניעת תאונות וסכנות פוטנציאליות אחרות העלולות לנבוע מכשל של מיכל לחץ. המומחיות שלו מאפשרת לזהות חולשות או כשלים פוטנציאליים לפני שנגרם אירוע קטסטרופלי, תוך הגנה הן על הצוות העובד עם כלי הלחץ והן על הסביבה. יתר על כן, בודק מוסמך של כלי לחץ ממלא גם תפקיד מכריע בעמידה ברגולציה. לתחומי שיפוט רבים יש תקנות וקודים קפדניים המסדירים את התכנון, הייצור, ההתקנה והתחזוקה של כלי לחץ. בודק מוסמך יוודא שכלי לחץ אלו עומדים בתקנים הנדרשים, ומסייע לתעשיות לעמוד בדרישות החוק ולהימנע מעונשים או השבתות.

      בודק מוסמך לדודי קיטור

      דודי קיטור ממשמשים להעברת חום בעבור שימושים תעשייתיים. דוד קיטור קלאסי כולל 3 חלקים עיקריים: מערכת בעירה, מכל אגירת מים ולוח פיקוד הכולל מערכת בקרה. פעולת הדוד מתבססת על ייצור אנרגיית חום באמצעות שריפת דלק, ואנרגיית החום מחממת את המים לטמפרטורה גבוהה ויוצרת כך את הקיטור. תחזוקה מוקפדת של דודי קיטור הכרחית להבטחת סביבת עבודה בטיחותית. בהתאם לכך כשמתעסקים עם דודי קיטור בודק מוסמך הינו בגדר חובה על פי חוק. חברת לאור הנדסה בע”מ מציעה שירותי ייעוץ ובדיקה לדודי קיטור בהתאם לתקנות. את הבדיקות מבצע מהנדס עם הכשרה של בודק מוסמך מטעם משרד העבודה.

      מה כוללת בדיקת דודי קיטור בודק מוסמך?

      בעת בדיקת דודי קיטור בודק מוסמך מבצע בדיקות תקינות מקיפות על כל חלקי הדוד, שכן זו הכרחית עבור כל דודי הקיטור. תקלה באחד החלקים עלולה להפוך את העבודה עם הדוד או בקרבת הדוד למסוכנת. פעולה של דוד קיטור תעשייתי דומה לזו של דוד ביתי אך הדוד התעשייתי ממלא תפקיד שונה. דוד קיטור נדרש להפיק לחץ קיטור רב עצמה לשימוש תעשייתי, ומגיע לטמפרטורה גבוהה מאוד, כך שיש להקפיד על תחזוקה מוקפדת ושימוש בטיחותי. הפעלת דודי הקיטור תתבצע רק על ידי אנשי מקצוע שהוסמכו לתפקיד. שימו לב, יש לעקוב אחר המדדים של הדוד, במצב בו ישנה ירידה ממפלס החירום התחתון, קיימת סכנת התפוצצות.

      מי רשאי לבצע בדיקת דודי קיטור?

      רגע לפני שאתם ממהרים להזמין טכנאי מנוסה ומקצועי לטובת בדיקת דוד הקיטור אצלכם במפעל חשוב שתדעו שהחוק דורש הסמכה של בודק מוסמך. אישור על ביצוע בדיקת דודי קיטור בודק מוסמך כנדרש בחוק אפשר יהיה לקבל רק כאשר הבדיקה בוצעה על ידי איש המקצוע המתאים אשר הוסמך לכך. על כן, עליכם לוודא מראש שההסמכה של הבודק בתוקף. אל תחששו לשאול שאלות ולבקש המלצות. חברת לאור הנדסה בע”מ ידועה כחברה מקצועית, יסודית ומנוסה שמנוהלת על ידי צוות מקצועי של מהנדסים בעלי רישיון בודק מוסמך. פנייה אל חברת לאור הנדסה מבטיחה לכם בדיקה קפדנית, מקצועית ומקיפה כנדרש בחוק.

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support