close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    ניקוי מגדלי קירור

    post-image

    מגדלי הקירור אשר מצויים במערכות מיזוג אוויר וקירור, חשופים למפגעים שונים שמקורם בכמויות המים אשר עוברות דרכם על בסיס יום יומי. אחד מהמפגעים הנפוצים ביותר באותם מגדלי קירור הם משקעי האבנית, אשר היווצרותם עלולה לפגוע בצורה משמעותית בפעולת המערכת ואף לגרום לה לצרוך כמות גדולה יותר של אנרגיה. במקרים קיצוניים ובמקרים של הזנחת הבעיה, המשקעים אף עלולים לגרום להשבתתה המוחלטת של המערכת. מהסיבה הזאת, חשוב לנקוט בפעולת תחזוקה שגרתית ולדאוג שבכל תקופת זמן מסוימת יבוצע ניקוי מגדלי קירור – כאשר פעולת ניקוי איכותית ויסודית תגרום לפירוק של אותם משקעי אבנית ולהחזרת המערכת לנקודת עבודתה המקורית.

    חשיבות תהליך של ניקוי מגדלי קירור

    כל מי שתר אחר פתרונות להיווצרות של משקעי אוויר במגדלי קירור, עתיד לגלות שקיימות  טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות; יחד עם זאת, תהליך ניקוי מגדלי קירור באמצעות מכונות ייעודיות ותכשירי ניקוי מקצועיים, חיוני ביותר להשגת המטרה בדרך אפקטיבית. חשוב לבחור בתבונה את החברה אשר תבצע את עבודות הניקוי ולוודא שהן המכשור שברשותה, והן החומרים בהם היא עושה שימוש לצורך המטרה, לא יפגעו במתכות המבנה ובכוחם לנקות בצורה יסודית את שטחי מעברי החום במגדלי הקירור כמו גם ביחידות מאייד ומעבה.

    זקוקים לשירותי ניקיון מגדלי קירור?

    אם אתם מעוניינים בשירותי ניקיון מגדלי קירור ומבקשים להבטיח את הניקוי היסודי והאיכותי ביותר אותו ניתן לבצע, חשוב שתכירו את חברת לאור הנדסה – אשר תהיה הכתובת האיכותית והמתאימה ביותר לביצוע העבודה. חברת לאור הנדסה, הוקמה בשנת 1979 ונחשבת לחברה מובילה בתחומה, בעלת שם ומוניטין רב. החברה מציעה שירותים שונים למפעלים בתעשייה ובין היתר גם ניקוי כימי, ניקוי הידרודינמי ועוד.  כל שירותי הניקוי המתקדמים המוצעים על ידה נעשים תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובחומרים איכותיים, בנוסף לשיטת עבודה מותאמת לדרישות ולצרכי הלקוח;   התוצאה המתקבלת, עומדת בסטנדרטים הגבוהים האפשריים. 
    לקבלת מידע נוסף הן לגבי החברה, הטכנולוגיות שברשותה וצוות העובדים שלה, כמו גם השירותים המוצעים על ידה, אתם מוזמנים ליצור קשר כבר היום והצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה.

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support