close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    ניקוי בהתזת סודה

    גלריית תמונות

    ניקוי בהתזה היא טכניקה שבה מתיזים חומר או נוזל (בדרך כלל מים), בעזרת ציוד ייעודי ובאמצעות אוויר דחוס, במהירות גבוהה לעבר משטח אותו רוצים לחספס או לנקות.

    ניקוי בהתזת סודה הינה טכנולוגיה בה מותזת אבקת סודה (סודיום ביקרבונט) על סוגי משטחים שונים באמצעות לחץ אוויר גבוה.

    יתרונות השימוש בשיטה זו:

    •  ניקוי והסרה מהירה ויסודית של : חלודה, צבע, ציפויים, שומנים, לכלוך, אבנית, פיח  ועוד.
    • ניתן ליישום על מגוון סוגי משטחים, כולל העדינים ביותר כגון: זכוכית, נחושת, פיברגלס.
    • צורת ניקוי ידידותית לסביבה!  הסודה המותזת זהה לאבקת הסודה הביתית המוכרת לכולנו וגרגרי הסודה נשטפים היטב במים לאחר סיום הניקוי.
    • Non-Destructive Cleaning – שיטה המאפשרת ניקוי יסודי ללא הרס או פגיעה באובייקט הניקוי; סודה אינו חומר שוחק;
      השטחים המנוקים אינם נשחקים או משתנים.
    • שימושים נפוצים בשיטת ניקוי זו:
      • מפעלי ייצור ותעשייה
      • בתעשיית המזון
      • הסרת ציפוי וצבע
      • ניקוי חלקי אלומיניום

    ניקוי בהתזה

    ניקוי בהתזה

    כיום ישנן לא מעט טכנולוגיות חדשניות ומתקדמות שהודות להן ניתן ליהנות משירותי ניקיון איכותיים ומותאמים לצרכי התעשיות השונות. אחת מאותן טכנולוגיות מדוברות באה לידי ביטוי בהליך של ניקוי בהתזה. ניקוי בהתזה היא שיטה העושה שימוש במכשור ייעודי ומתקדם, כמו גם בחומרים מיוחדים, לדוגמא, חומרי שחיקה. בתהליך ניקוי זה, חומרי הניקוי נמזגים למכשיר של לחץ אוויר ומותזים החוצה בלחץ. חשוב לדעת כי עבודת הניקוי מצריכה ידע וניסיון רב מצד המבצעים אותה; ידע וניסיון זה כאשר הודות לו הם יוכלו לנקות באופן יסודי מבלי לגרום לפגיעה באלמנטים כאלו ואחרי המצויים במכשירים ובמכונות השונות. כחלק מכך, הליך הניקוי אמור להתבסס על תכנון מקדים ועל התאמה לדרישות המזמינים ולצרכים הפרטניים של אותו המשטח.

    ניקוי בהתזה – ניתן להתיז מגוון חומרים

    ניקוי בהתזה יכול להתבצע באמצעות שימוש במגוון חומרי ניקוי ולהתבצע על גבי משטחים מחומרי גלם שונים. הבחירה בחומר הניקוי אמורה להתבסס על צרכי השטח ועל סוג המקומות אותם יש צורך לנקות; לדוגמא, ישנם משטחים אשר נחשבים לרגישים ועדינים יותר ולשם כך, חשוב לבחור בחומרים המתאימים להם. באמצעות ניקוי בהתזה, ניתן להסיר סוגים שונים לכלוכים וכתמים כגון שמנים, עובש, פיח ועוד. עם זאת, כמובן שלצד החומר, גם לאיכות המכונה המפעילה את הלחץ, תהיה השפעה לא קטנה על התוצאה ולכן, כדאי לבדוק מול החברה הנבחרת למשימה, באיזה מכונה היא עושה שימוש.

    מעוניינים בעבודת ניקוי בהתזה?

    אם אתם זקוקים לשירותי ניקוי התזה עבור התעשייה בה אתם פועלים, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהשירות המקצועי, האיכותי והיסודי ביותר אותו תוכלו לקבל – ולשם כך, אתם צריכים להקפיד ולבחור את החברה המתאימה לביצוע העבודה. חברת לאור הנדסה, הינה חברה וותיקה, מקצועית ומנוסה, אשר נחשבת לאחת מהמובילות בתחומה. החברה מציעה מגוון רחב של שירותים למפעלים בתעשייה ובין היתר גם ניקוי כימי, ניקוי הידרודינמי, ציפוי אפוקסי ועוד. לקבלת מידע נוסף הן לגבי החברה והן לגבי השירותים המוצעים על ידה אתם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון שלנו.

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support