close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    ציפוי רצפות באפוקסי

    גלריית תמונות

    לאור הנדסה בע”מ משווקת חומרי ציפוי פולימריים ומבצעת את הציפוי לשדרוג והגנה על רצפות בטון מפני שחיקה ותקיפה כימית וכן לצורך שיפור המראה האסתטי וההיגייני של הרצפות. כל חומרי הציפוי מיובאים מיצרנים בארה”ב, קנדה ובלגיה אשר להם מוניטין רב שנים של איכות ואמינות מוצריהם.

    ציפוי אפוקסי לתעשייה

    ציפוי רצפות אפוקסי נחשב לנפוץ מאוד בענפי התעשייה השונים.
    בשנים האחרונות עסקים רבים גילו את היתרונות אשר טמונים בנראות ובאיכות של הציפוי האפוקסי והחליטו לאמץ אותו. כמובן, שהסיבה לעובדה שציפוי אפוקסי נחשב לכה נפוץ בתעשייה, היא לא בגלל הנראות האטרקטיבית והעובדה שהציפוי יכול להגיע בצבעים שונים, אלא בתכונות של החומר וביתרונות הרבים אותם הוא טומן בחובו.

    היתרונות של ציפוי אפוקסי לתעשייה

    בין היתרונות הרבים אשר מאפיינים את הציפוי האפוקסי, ניתן למנות:

    • עמידות בפני חומרים כימיים – רצפת אפוקסי מתאפיינת בעמידות גבוהה מפני שומנים, חומרים כימיים וחומצות – מה שהופך את הרצפה לעמידה במיוחד ומאפשר ליהנות ממנה לאורך שנים רבות – וכידוע, ,בתעשייה הרצפות חשופות למגוון רחב של מזיקים וחומרים רעילים אשר עלולים לקצר את חייהם.
    • עמידות בפני החלקות – הדבר הכי חשוב הוא בטיחות העובדים ולכן, העובדה שהאפוקסי הוא חומר הנחשב בעל עמידות גבוהה מפני החלקה מהווה סיבה נוספת לפופולאריות.
    • יכולות בידוד גבוהות – כידוע, עובדים בלא מעט מפעלים, נאלצים להיות חשופים על בסיס יומי לרעש של מכונות ובכוחו של הצבע האפוקסי ליצור בידוד אשר יפחית ולו במעט את עוצמת הרעשים.
    • קלות ניקוי ותחזוקה – ניתן לנקות את הציפוי האפוקסי בצורה נוחה ויעילה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר – וכידוע, במפעלים, הצורך בניקוי רצפות עולה בתדירות גבוהה.

    אלו הם רק חלק מהיתרונות של ציפוי אפוקסי, כמו גם חלק מהסיבות בגינן הביקוש אליו הוא כה גבוה כבר שנים רבות.

    מעוניינים בציפוי אפוקסי?

    אם גם אתם מעוניינים בשירות של ציפוי אפוקסי לתעשייה, סביר להניח שהציפייה שלכם תהיה לקבלת התוצאה הטובה ביותר אותה תוכלו לקבל – ולשם כך, עליכם להקפיד ולבחור את החברה המקצועית והמנוסה ביותר עבור המטרה. חברת לאור הנדסה, הוקמה בשנת 1979 ונחשבת לאחת מהחברות הבולטות והמובילות ביותר בתחומי התמחותה.

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support