close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    פסיבציה לנירוסטה

    post-image

    פסיבציה מהווה תהליך כימי, אשר מטרתו לשפר עמידות על ידי גרימה לחומר אחד להיות אדיש ביחס לחומר שני (מסיבה זאת, התהליך נקרא גם ‘אידוש’). ייחודו בא לידי ביטוי בעובדה שהוא מתבצע באוויר. בסיום הליך פסיבציה מתקבלת מעין שכבה של תחמוצת שקופה. את תהליך הפסיבציה מבצעים כאשר יש צורך בהגנה על אלומיניום מפני חמצון של אלגון, לצורך הגנה על חומרים המבוססים על ברזל מפני חומרים מזיקים שונים ועוד.. 

    פסיבציה

    פסיבציה לנירוסטה, מהווה את אחד מהשירותים הנדרשים ביותר בתחום. מדובר בתהליך כימי המשפר את עמידות הנירוסטה מפני מפגעים שונים ובראש ובראשונה, קורוזיה – שכידוע, עלולה להתפתח בתהליכי חמצון. באמצעות פסיבציה מבצעים למעשה הסרה של המרכיב הברזלי מהסגסוגת של הנירוסטה וזאת מבלי לשנות את התכונות והמידות של הרכיב. פעולה זו מעניקה לנירוסטה יכולת עמידות גבוהה מפני קורוזיה, מה שיאריך את חייה במידה רבה ויכול לחסוך לא מעט עבודה וכסף למשתמשים באותם האלמנטים אשר עשויים מנירוסטה. שירות זה כנפוץ במיוחד בתעשיית המזון, ייצור תרופות, ציוד וצנרת לחדרים נקיים ועוד.

    פסיבציה למיכלי נירוסטה

    תהליך פסיבציה דורש ידע נרחב ושימוש באבזור ובחומרים המתאימים, על מנת לקבל את התוצאה הטובה ביותר. מהסיבה הזאת, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה אשר תבצע את העבודה בצורה קפדנית ולוודא שהיא אוחזת בניסיון, בידע ובכלים, אשר יאפשרו לה לבצע את התהליך בצורה המצופה ולהשיג את התוצאה הטובה ביותר.
    חברת לאור הנדסה, הינה חברה וותיקה (הוקמה בשנת 1979), מקצועית ומנוסה, אשר נחשבת לאחת מהחברות המובילות בתחום.
    החברה מציעה מגוון רחב של שירותים למפעלים בתעשייה הודות לשימוש בטכנולוגיות בהתקדמות ולדאגה להון אנוש מקצועי, תוכלו להיות רגועים בידיעה שהחברה ערוכה לבצע את התהליך בצורה היסודית והאיכותית האפשרית.

    מקרה שטיפלנו: 

    הלקוח : יקב ידוע בדרום הארץ.

    הבעיה:  16 מכלי נירוסטה חדשים שנועדו לתהליך ייצור היין, נחשפו במהלך הובלתם לישראל למי-ים. כתוצאה מכך, החלה היווצרות קורוזיה הן במעטפת החיצונית והן במעטפת הפנימית של המיכלים.

    הפתרון: טיפול משולב, הן למעטפת החיצונית והן לזו הפנימית, הכולל ניקוי כימי להסרת הקורוזיה וביצוע פסיבציה ליצירת שכבת מגן.

    התועלת עבור הלקוח: השבת המיכלים לעבודה סדירה בלוחות זמנים קצרים, תוך ביצוע מקצועי עפ”י סטנדרטים בינ”ל מחמירים ושמירה על בטיחות.

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support