close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    ניקוי אגד צינורות מחליפי חום במכונת שטיפה

    גלריית תמונות

    לחברת לאור הנדסה בע”מ מכונה לניקוי ושטיפת אגדי צינורות של מחליפי חום

    מכונה לניקוי אגד צינורות מחליפי חום בפעולה בבתי זיקוק חיפה

    מכונת שטיפה בלחץ מים גבוה מיועדת לשימוש בעת שיפוץ מתקנים כימיים ופטרוכימיים אשר בהם שולפים כמויות גדולות של אגדי צינורות של מחליפי חום
    ומעבירים אותם אל תחנת ניקוי במכונת שטיפה בלחץ מים מיוחדת זו.
    ניקוי ושטיפת האגדים במכונת שטיפה בלחץ מים גבוה נעשה מתוך תא בקרה מוגן;
    3 עד 5 חוטרים שבקצותיהם דיזות התזה נכנסים אל תוך צינורות האגד לכל אורכם כאשר מים בלחץ עד 1,000 בר שוטפים החוצה את כל משקעי הלכלוך, עד לרמת ניקיון של מתכת חשופה.
    באופן דומה נעשה הניקוי החיצוני של האגד. כל תנועות החוטרים מבוצעת הידראולית וכן גם סיבוב האגד המונח על בסיסי גלילים המונעים ע”י מנוע הידראולי.

    יתרונות שטיפת אגדים בלחץ מים:

    • שטיפה בלחץ מים מספקת איכות ניקוי עד למצב כמו חדש.
    • שטיפה בלחץ מים מאפשרת איכות ניקוי אחידה לכל הצינורות.
    • שטיפה בלחץ מים חוסכת באופן משמעותי בזמן הניקוי, קיצור ימי השבתת המתקן.
    • שטיפה בלחץ מים מהווה בטיחות מירבית בביצוע.

    מכונה לשטיפת אגדי צינורות של מחליפי חום בבתי זיקוק חיפה

    עוד על שטיפת אגדים

    לאור הנדסה בע”מ מייצגת בישראל את חברת Idrojet מאיטליה המייצרת מכונות לשליפת אגדי צינורות למחליפי חום בבתי זקוק בעולם.
    שולפי אגדים אלה פועלים בבתי הזקוק בחיפה (בז”ן) ובית זקוק באשדוד.

     מכונה הידראולית לשליפת אגדי צינורות של מחליפי חום

    ניקוי אגדים

    ניקוי אגדים

    כמנהלי תפעול או אחזקה במפעל או כחלק מתעשייה משוכללת, וודאי תרצו שפעולת ניקוי אגדי צינורות של מחליפי חום במתקנים ומכונות תתבצע בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כאשר מדובר בעבודת ניקיון מקצועית המיועדת לתעשייה, אי אפשר באמת להתפשר על פחות מכך מכיוון שקיימת חשיבות גבוהה לביצוע הניקוי תוך שימוש במכונה ייעודית שתספק את התוצאות הטובות ביותר. למכונת שטיפה בלחץ מים גבוה יש תפקיד חשוב ומשמעותי בהליך שיפוץ ותחזוקה של מתקנים כימיים ופטרוכימיים, בהם יש צורך לשלוף כמויות גדולות של אגדי צינורות ולשטוף אותם בצורה יסודית. בכדי שעבודת השטיפה אכן תתבצע בסטנדרטים המבוקשים, היא נעשית מתוך תא בקרה מוגן, תוך הפעלת לחץ מים גבוה במיוחד, אשר מטרתו היא שטיפת כל משקעי הלכלוך מהאגדים להשגת רמת הניקיון המיטבית.

    ניקוי אגדים בחברה איכותית

    כאמור, עבודת ניקוי אגדי צינורות של מחליפי חום מצריכה הן ציוד חדשני ומתקדם המותאם למשימה והן ידע רב, ניסיון  והכשרה מתאימה על ידי מבצעי העבודה. מהסיבות האלה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בצורה מושכלת את אותה החברה ההנדסית המציעה שירות ניקוי אגדים; יש לוודא שברשות החברה לא רק הציוד החדיש והמתאים ביותר עבור המשימה, אלא גם כוח אדם מיומן ומנוסה ספציפית לסוג עבודה שכזה. כמו כן, כדאי לנסות ולברר כמה שיותר פרטים על החברה ועל השירותים שלה; לדוגמא, יש לבדוק באיזה מכשור היא עושה שימוש על מנת להשיג את המטרה. מתן תשומת לב לכל הפרמטרים המדוברים, תאפשר לכם לבחור בסופו של תהליך את החברה הטובה והמתאימה ביותר לביצוע העבודה הכה חשובה.

    יתרונות של ניקוי אגדי צינורות של מחליפי חום עם מכונת לחץ מים

    1. ניקוי יסודי ואיכותי (כמו חדש)
    2. ניקוי אחיד לכל אורך הצינור
    3. ניקוי מהיר יותר בהשוואה לטכניקות ניקוי אחרות
    4. סביבת עבודה בטיחותית

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מעוניינים בשירות מקצועי מאת חברה מנוסה?

      כאשר עולה הצורך בניקוי אגדים, סביר להניח שכמנהלי תפעול או אחזקה במפעל תעשו את כל  הניתן על מנת להבטיח את הליך הניקוי האיכותי ביותר האפשרי – ובדיוק במקום הזה, חברת לאור הנדסה, הוותיקה והמיומנת, תכנס לתמונה. החברה שהוקמה בשנת 1979, מציעה קשת של שירותים למפעלים בתעשייה, וביניהם ניתן למצוא ניקוי כימי, ניקוי הידרודינמי, ציפוי אפוקסי למשטחים ושירותים נוספים. בזכות הקפדה על עבודה עם טכנולוגיות חדשניות והון אנושי איכותי ומקצועי, תוכלו להיות שקטים בידיעה שעבודת ניקוי האגדים מתבצעת בצורה היסודית והמקצועית ביותר שניתן. לקבלת מידע נוסף לגבי החברה ושירותיה, אתם מוזמנים ליצור קשר דרך הטלפון או האתר והצוות המקצועי של החברה ישמח לספק לכם את כל הפרטים הנדרשים.

      ניקוי אגדים – מה זה בעצם ולמה זה חשוב?

      עבודות ניקוי אגדים נדרשות בתעשייה לטובת תחזוקה שוטפת של אגדי צינורות עם דגש על מחליפי חום. חברת לאור הנדסה בע”מ מבצעת עבודות ניקוי אגדים באמצעות מכונה ייעודית, ומכונת שטיפה שכזו, בלחץ מים גבוה, אידאלית בעבור מקרים בהם יש צורך בניקוי יסודי של כמה אגדי צינורות מחליפי חום. בנוסף, הצוות המקצועי של לאור הנדסה מקפיד על שטיפת האגדים עם מכונת שטיפה שיש בה תא בקרה מוגן. דיזות התזה מבטיחות ניקוי יסודי ויעיל של כל צינור לכל אורכו, והתוצאה הסופית היא הסרת כל הלכלוך ורמת ניקיון של מתכת חשופה. חברת לאור הנדסה בע”מ מציעה ניקוי אגדים ברמה גבוהה ביעילות גבוהה ועם תוצאות שמדברות בעד עצמן.

      היכן נזמין עבודות ניקוי למפעלי תעשייה?

      ניקוי תעשייתי הוא הרבה יותר מפעולה בה אנו שוטפים לכלוך ממשטחים; ניקוי תעשייתי עם דגש על ניקוי אגדים הוא מקצוע לכל דבר. כמנהלים במפעל תעשייה עליכם לדעת להקיף את עצמכם במיטב אנשי המקצוע, ולכן, אל תתפשרו על פחות מעבודת ניקוי מקצועית ומוקפדת שמעניקה לכם את התמורה הטובה ביותר בעד כספכם. פעולה מורכבת כמו ניקוי אגדים מומלץ לבצע באמצעות מכונה ייעודית לשטיפה בלחץ מים, ומכונות אלו ממלאות תפקיד חשוב בתחזוקה נכונה של מתקנים כימיים ומכונות בתעשייה. עם חברת לאור הנדסה בע”מ אתם יכולים להיות רגועים בידיעה שעבודת השטיפה מתבצעת מתוך תא בקרה מוגן. התוצאה הסופית תהיה שטיפה יסודית של כל הלכלוך, עד לשלב בו האגדים מבריקים מניקיון.

      ציוד דרוש לניקוי של האגדים

      ניקוי תעשייתי דורש ניסיון, יידע, אנשי מקצוע וציוד מתקדם שתואם את המשימה. בחירה בחברת לאור הנדסה בע”מ היא בחירה בחברה מובילה בניקוי תעשייתי, ולרשות החברה ציוד מתקדם וכוח אדם מיומן עם ניסיון ספציפי בביצוע פרויקטים דומים. חייגו עכשיו אל חברת לאור הנדסה בע”מ וקבלו תשובות מפורטות לכל השאלות ופתרון לכל בעיה.

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support