close

מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

    צור קשר

    ניקוי בקרח יבש

    post-image

    שיטת ניקוי חדשנית, יעילה ואפקטיבית – ניקוי עם קרח יבש

    מגוון תעשיות ברחבי העולם משתמשות בהתזת קרח יבש כשיטה לניקוי משטחים, הכנת פני שטח וניקוי ארונות חשמל. מכיוון שהוא אינו מייצר פסולת משנית ואינו מוליך, אינו שוחק ואינו רעיל, ניקוי בקרח יבש הוא  ההליך המומלץ בתעשייה לאפליקציות אלה. ניקוי עם קרח יבש היא שיטה יעילה, חסכונית בזמן וחוסכת עבודה להכנה וניקוי משטחים ועומדת בתקנות איכות הסביבה.

    מה זה ניקיון עם קרח יבש?

    התזת קרח יבש עושה שימוש עם חומר המואץ בזרם אוויר דחוס. תהליך זה ידוע גם בשם ניקוי קרח יבש. השיטה של ניקוי קרח יבש נבדלת בכך שהיא משתמשת בכדורי פחמן דו חמצני מוצק (CO2), אשר מונעים במהירויות גבוהות כדי לנקות ביעילות את פני השטח. בהתנגשות, החלקיקים עוברים סובלימציה, מסירים זיהומים ופסולת מהמצע מבלי לגרום נזק.
    מאפייני תהליך הניקוי עם קרח יבש:

    • אינו שוחק
    • אינו מוליך
    • אינו דליק
    • אינו מזיק
    • ידידותי לסביבה – אקולוגי

    בהליך התזת קרח יבש לא נוצרת פסולת משנית. כאשר הקרח היבש בא במגע עם פני השטח אותו הוא מנקה, הוא משנה מצב צבירה מ-CO2 מוצק ל-CO2 גזי.

    מהם השימושים והיישומים של ניקיון משטחים עם קרח יבש?

    טכניקת ניקוי בקרח יבש לא שוחקת ולא רעילה – אינה מייצרת פסולת משנית לא מוליכה. טכניקה זו משמש במגוון רחב של הקשרים תעשייתיים ומסחריים לניקוי מגוון משטחים. קרח יבש הוא כלי שימושי לניקוי משטחים, הכנת פני שטח וארונות חשמל. עומק הניקיון עם קרח יבש יכולה להשתנות מאוד, החל מניקוי חזק ביותר ועד לניקוי עדין. סגסוגות רכות, חוטי חשמל וחיישנים הם רק כמה דוגמאות למשטחים הרגישים והעדינים שניתן לנקות על ידי שליטה מדויקת בלחץ האוויר הדחוס, קצב הזנת הקרח היבש וגודל חלקיקי הקרח היבש. בנוסף, ניתן להשתמש בשיטה זו כדי להסיר מזהמים קשים ועמידים כמו חלודה ותחמוצות.

    מזהמים רבים, לרבות שמן, אבק, טביעות אצבע ועוד, ניתנים להסרה באופן יעיל באמצעות ניקוי בקרח יבש מבלי לסכן את פני השטח. כאשר מכינים משטח לצביעה, ניקוי קרח יבש הוא שיטה יבשה המבטלת את הצורך לשימוש בתמיסות מימיות או כימיות. המשטח נשמר יבש לחלוטין לאחר הניקוי, מה שמאפשר יישום מהיר של ציפויים וצבע.

    חושבים שזה שירות שיכול להתאים לכם? צרו קשר עם לאור הנדסה בע”מ. 04-9833566

    מעוניינים לשדרג את האחזקה אצלכם ביחד אתנו?

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

      מבין לקוחותינו

      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support